Üdvözlet


Ezt a blogot egyik kedvenc elfoglaltságomtól vezérelve próbálom létrehozni, ami csak az utóbbi időben vált igazán azzá, ami. De hogy ne kerteljek: ezen a helyen fordításaimat szeretném megosztani azokkal, akiket érdekel. Hogy árnyaljam kissé a helyzetet, még hozzáteszem: az írások, amikből dolgozom, kivétel nélkül meleg témájú, ill. érdekeltségű művek.

Fordítani önszorgalomból kezdtem, leginkább angoltudásom szintentartása és esetleg javítása céljából. Az alapvető témaválasztás pedig csak úgy rámtalált, holott végig ott volt előttem. Temérdek író még több melegeket érintő, vagy őket (bennünket) érdekelhető munkája elérhető, legalábbis idegen nyelven. Sőt, nagyon sok szerző interneten keresztül terjeszti műveit, méghozzá ingyen. Ennek is megvan az oka...

Szóval, az utóbbi időben egyre több hasonló írást olvasok, és valahogy arra ösztönöztek, hogy próbálkozzak meg a fordításukkal. Mint írtam, kizárólag a magam szórakoztatására kezdtem fordítgatni, és nem is biztos, hogy irodalmi szemmel nézve akár az eredeti művek, akár az én művem velük bármilyen értéket képviselnek, de nekem örömet okoznak, és kíváncsi vagyok, másoknak is tudnak-e.

Nagyjából ennyi lenne, amit elsőre el akartam mondani a blogról. Elképzelhető, hogy még egy ideig nem is lesz fejlemény, de bízom benne, hogy hamarosan érdemben is el tudom indítani a blogot. Hogy olvassa-e majd valaki... nos, az egy másik kérdés.

Még jövök.

A bejegyzés trackback címe:

https://mikegabos.blog.hu/api/trackback/id/tr901324557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása