A rent-boy neve... (2. fejezet)


Folytatódik James, az otthontalanná vált fiú története. Jó szórakozást!

És nem kapcsolódva, de időszerűen: Boldog Karácsonyt Mindenkinek!

 

A rent-boy neve…
írta: Tristan Strangebrew
fordította: Mike Gabos


2. fejezet
 
Pisissel aznap éjjel végig csak lebzseltünk, és én valamivel többet aludtam. Pisis tovább olvasott egy kupac régi magazin közül válogatva, de időnként rákérdezett egy-egy szó jelentésére. Legtöbbször tudtam is neki válaszolni, s csakhamar rájöttem, nem is annyira a cikkeket olvassa, hanem inkább ismeretlen szavak után kutat bennük. Végül feladtam a dolgot, és elvonultam a mosdóba szarni. Ahogy elmentem mellette, Pisis fingó hangot hallatott, aztán kuncogni kezdett, én meg nevettem, és le akartam teperni.
A többiek csak nagyon későn értek vissza. Hangosak voltak, s Joe hiába ismételte nekik, hogy fogják be. Valamelyest be voltak rúgva, meg betépve, de Joe hozott egy zsákra való apró hamburgert, meg egy zsák sült krumplit, amiknek nagyon jó illatuk volt. Bár nem akartam kérni, de Joe a kezembe nyomott három burgert némi krumplival, amit gyorsan befaltam. Cigarettától bűzlöttek, meg fűtől, sörtől és izzadságtól. Szex és a Sunset szagát árasztották.
Megbeszélték, hogy ki kivel ment el aznap éjjel, húzták egymást, hogy kit dugtak meg, és hogy mennyit kerestek. Én inkább csendben maradtam. Steve igazi baromarc volt. Megkérdezte Pisistől, hogy „megraktam-e jól a seggét”, amíg ők elvoltak. Pisis erre duzzogva mondta, hogy „nem”, mint aki csalódott, hogy nem tettem meg, és mind fetrengtünk a röhögéstől.
Ruhák landoltak a földön, néhány fiú elment zuhanyozni, Joe is elégedettnek látszott, Pisis meg pucéran odajött hozzám, pici, rózsaszín farka centiméterekre lógott az arcomtól. Meglapogatta a fejem, és ezt mondta:
Sunny Jim nem akar megfarkalni. – Megint csak duzzogva beszélt, és ismét dőltünk a röhögéstől.
Joe rám nézett, és olvashatott a gondolataimban, mert komoly hangon megszólalt:
Tudod, hogy itt maradsz, ugye? – Leginkább utasításnak tűnt, de én akkor is elpirulva mosolyogtam. Erre még hozzátette: – Ne akarj velem kibaszni, oké?
Már épp mondtam volna, hogy „oké”, de Pisis közbeszólt:
Még amúgy sem mehetne, amíg ilyen segg magányos vagyok.
Megint össze-vissza vihogtunk, én annyira röhögtem, a könnyem is kicsordult, és a többiek azt ismételgették, „segg magányos”, én meg maradhattam, mert Joe azt mondta, és nem voltam éhes, még szartam is, az alsómban voltam és nem érdekelt, Pisis pedig „segg magányos” volt.
Lassan lecsendesedtünk kissé, amikor is Joe előszedett 6 kis füves zsákot, mindegyikből vett egy keveset, és feltekert néhány dzsointot, amit aztán körbeadott. Rám nézett, mintegy kérdezve, hogy kérek-e én is, de én megráztam a fejem, és ő ezt elégedetten nyugtázta. Feltűnt, hogy Pisis sem kapott, s ennek meg én örültem. Amúgy is úgy éreztem, hogy beszívtam kissé. És amikor Joe kiment a mosdóba, Pisis mellett elhaladva lehajolt és egy hatalmasat csapott a fehér fenekére, mintha petárda durrant volna. Pisis felsikoltott, ugrott egyet, aztán összegömbölyödve kifakadt:
Mi a fasz…?
Joe nem állt meg, úgy mondta:
Vigyázz a szádra, vagy többet is kapsz, seggfej!
Pisis a seggét dörzsölgette, kivehető volt rajta Joe kezének lenyomata, nekem meg megint felállt, ezért magamra húztam egy takarót, hogy elrejtsem.
Mikor végül aztán lefeküdtünk alváshoz, Joe nagyon halkan azt mondta, hogy másnap délután vele fogok majd menni, hogy „üzleteljünk” és beszéljünk. Megijedtem, és azt mondtam, ki tudom fizetni a hamburgert meg az előző napi pizzát is, de erre csak annyit felelt: – Nem, seggfej, nem erről van szó.
Pisis egész csendben volt, mióta Joe megütötte, de végül, miután Joe odahívta, lefeküdt közénk, testével szorosan Joe testéhez simult, és egész éjjel ott maradt. Kissé szédültem, és annyira bolondított a meztelen Pisis látványa Joe mellett, hogy megint felállt, még csöpögött is, és ki akartam menni a mosdóba, de nem mertem ott csinálni.
Korán keltem, éppen amikor az alsómba élveztem, ami halálra is rémített. Remegett a testem, kapálózott a lábam, kissé tompának éreztem magam, aztán az egész hideg lett és ragacsos. Tiszta alsóneműt kotortam a hátizsákomból, majd kimentem a mosdóba pisilni, mosakodni és átöltözni. Mikor kijöttem, Pisis még mindig Joe karjaiban feküdt, és úgy nézett ki, akár egy angyal. Akkor még nem fogtam fel, de szerelmes voltam belé. Leginkább óvni akartam, azt hisuem. Olyan aranyos volt, meg olyan vicces, meg olyan pucér, meg olyan közeli, meg olyan távoli, meg olyan Pisis. Az jutott eszembe, vajon buzi vagyok-e, vagy éppen most válok azzá.
Jesse jutott eszembe otthon, meg hogy mennyire szerettem volna beszélni vele. A legjobb barátom volt. Tudom, hogy segíteni próbált, és bántotta, hogy nem tud, vagy inkább hogy én nem hagytam. Eszembe jutott nevetése, meg az illata. Ahogy egymás mellet feküdtünk az ágyban, mikor egymásnál aludtunk kiskorunkban, és egész éjjel semmiről sem beszélgettünk. Ha egyikünknek mondanivalója akadt, azt nem mondtuk ki. Egyszerűen szavak nélkül is megértettük egymást. Eszembe jutott játékunk, amikor egyikünknek csukott szemmel állnia kellett, ahogy a másik az ujjhegyével piszkálta a szempilláit. Pokolian csiklandozott, de nem lehetett hunyorogni. Csendesen sírdogáltam, amennyire csak tudtam.
Ennek az egésznek az őrültsége jutott eszembe, ez a rohadt Kalifornia, ahol nincs óceán, ahol nincs széllovagló pasas narancsszín, sárga és vörös vitorlával, ahol viszont a fiúk mind prostituáltak és egy garázsban éltek. Hogy történhetett mindez? Vajon nekik is mind iszákos az apjuk? Egy gyereknek sem lenne szabad így élni. Milyen apa és anya az olyan, aki csak úgy elenged egy Pisis nevű fiút? Nem is próbálták megkeresni? Az összes többi kölyök is eszembe jutott, akiket a Sunseten láttam. Vajon mindegyikük prosti volt? Vajon mind garázsban lakott, ahol slagból van a zuhanyzó, büdösek a matracok, koszosak a mosdók, minden ragacsos, pucérak az angyalok és a rádióból meg az szól, hogy „Keserű a kávém ma este, Keserű a teám ma este”? Mi a francot jelentett ez egyáltalán? Haza akartam menni.<<<

Folyt. köv.

A bejegyzés trackback címe:

https://mikegabos.blog.hu/api/trackback/id/tr11620109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása